تجارت کثیف صهیونیست ها - *به نام نامیه نامی که جز او نامی نیست*
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


*به نام نامیه نامی که جز او نامی نیست*

 

برده فروشی مدرن در رژیم صهیونیستی سال 2010

 تجارت زنان به عنوان تجارتی کثیف در میان اسراییلی‌ها از جایگاه خاصی برخوردار می‌باشد. مارک رافائل مورخ یهودی در کتابش تحت عنوان «یهود و یهودیت در آمریکا، تاریخ مستند» می‌نویسد: تاجران یهودی نقش بسیار بزرگی در تجارت زنان در جهان دارند.

اصولاً آنان بر روی این نوع از تجارت در تمامی مستعمرات آمریکا، فرانسه، انگلیس و ایتالیا سیطره کامل دارند. در همین راستا پروفسور مناخیم امیر، کارشناس در علوم جرم شناسی معتقد است اسراییل از حیث میزان تجارت زنان در سراسر جهان در جایگاه سوم قرار دارد. به زعم پایگاه اینترنتی المحیط نیز، تجارت زنان تجارتی است که یهودیان در طول تاریخ به آن اشتهار دارند و اصولاً تنها یهودیان در سراسر جهان بر روی این صنعت پرسود تسلط دارند.

اسناد سازمانهای حقوق بشری

رشد بی‌رویه پدیدة قاچاق زنان به اسراییل در سایه بی توجهی حکومت این کشور، از سوی بسیاری از سازمانهای حقوق بشری نگران کننده توصیف شده است. سازمانهای حقوق بشر مدعی هستند که سالانه حدود 3 هزار زن به اسراییل قاچاق می‌شوند که این افراد عمدتاً اهل کشورهای استقلال‌یافته از شوروی سابق هستند. شیوع این پدیده سبب شد تا در سال 2001 حتی ایالات متحده آمریکا، اسراییل را در فهرست سیاه کشورهایی قرار دهد که تلاشی در راستای مبارزه با قاچاق انسان انجام نمی‌دهند.

این زنان فقط برای تمایلات جنسی خرید و فروش نمی‌شوند بلکه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، به عنوان کلفت در خانه بکار گرفته می‌شوند و مورد تجاوز به عنف نیز قرار می‌گیرند

در همین حال سازمان عفو بین‌الملل اخیراً نسبت به موضع منفی حکومت اسراییل در مقابله با این پدیده زشت انتقاد کرد و از اینکه این حکومت هیچ اقدامی درخصوص محاکمه عاملان این تجارت انجام نمی‌دهد ابراز نگرانی شدید کرده است. در گزارشی که در همین رابطه سازمان مذکور منتشر کرده آمده است: حکومت اسراییل با این گونه زنان که طعمه باندهای کثیف خرید و فروش زنان شده‌اند به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی آنان انسان نیستند و حقوقی همانند سایر انسانها ندارند.

اوری کیدار موسس یکی از سازمانهای مقابله با این پدیده در اسراییل می‌گوید: در یک دهه گذشته بیش از 10 هزار زن از کشورهای مختلف جهان برای این امر به اسراییل انتقال داده شدند. وی تجارت زنان را برده فروشی مدرن توصیف کرده و می‌گوید: این زنان فقط برای تمایلات جنسی خرید و فروش نمی‌شوند بلکه مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند، به عنوان کلفت در خانه بکار گرفته می‌شوند و مورد تجاوز به عنف نیز قرار می‌گیرند.

افزایش پدیده فساد

برده فروشی مدرن در رژیم صهیونیستی سال 2010

تجاوز و تعرض جنسی، منحصر به زنان مهاجر و قاچاق نمی‌شود، بلکه زنان مقیم اسراییل که دارای کسب و کار هستند از این پدیده در امان نمی‌باشند. بر اساس پژوهش جدید منتشره، 90 درصد از زنان متأهل و کارمند اسراییلی در محل کار خود مورد تعرض قرار گرفته‌اند از این تعداد فقط 18 درصد جرأت شکایت داشتند. بر اساس پژوهش یک سازمان اجتماعی که به سفارش دانشگاه تل‌آویو صورت گرفته، 45 درصد از افراد مورد تعرض قرار گرفته، ترجیح دادند محل کار خود را ترک کنند و دیگر بازنگردند. همچنین اخیراً بر اساس یک تحقیق، 2159 مورد تعرض جنسی توسط مسئولان علیه کارمندان در وزارتخانه‌های اسراییلی صورت گرفته است. در مراکز دینی نیز گزارشات مستندی از تعرض حاخام‌ها علیه دانش‌آموزان علوم دینی گزارش شده است به گونه‌ای که اخیراً 5 زن علیه یک حاخام به اتهام تعرض به خود شکایاتی را به یک دادگاه ارائه نمودند.

علاوه بر این، رشد ایدز در میان صهیونیست‌ها بسیار بالاست. بر طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، آمار مبتلایان به ایدز در اسراییل، هر سال 14 درصد افزایش می‌یابد. علت اصلی این امر نبودن قید و بندهای اخلاقی و افزایش چشمگیر فساد اخلاقی در میان اسراییلی‌هاست.(1)

مهمترین موضوع مرتبط، پدیدة آزار جنسی موشه کتساف رئیس جمهور سابق رژیم‌صهیونیستی نسبت به کارمندانش بوده است که سرانجام موجب کناره‌گیری وی از سمت ریاست جمهوری شد

برده فروشی مدرن در رژیم صهیونیستی سال 2010

فسادِ نظامیان و سیاسیون

پدیده فساد در میان جامعه رژیم‌صهیونیستی از ابعاد گوناگون قابل بررسی است که عبارتند از: 1- پدیدة تجارت زنان 2- پدیدة افزایش ایدز 3- پدیدة فساد اخلاقی رهبران صهیونیست 4- پدیدة تجاوز به زنان در ارتش صهیونیستی 5- پدیدة زنا با محارم و 6- پدیدة تجاوز به دختران نابالغ.

در این میان پدیدة فساد اخلاقی سیاسیون از حواشی و اخبار بیشتری برخوردار بوده است. بسیاری از وزرای اولمرت، شارون و نتانیاهو درگیر این موضوع بوده و هستند. مهمترین موضوع مرتبط، پدیدة آزار جنسی موشه کتساف رئیس جمهور سابق رژیم‌صهیونیستی نسبت به کارمندانش بوده است که سرانجام موجب کناره‌گیری وی از سمت ریاست جمهوری شد.

نتیجه

احزاب دینی، حاخام‌ها و دینداران در عرصه سیاسی از نفوذ قابل ملاحظه‌ای برخوردار هستند و معمولاً در ائتلاف‌های دولتی حضور دارند. اما آنان در عرصه اجتماعی و مقابله با پدیده‌های ضد اخلاقی از کارآیی چندانی برخوردار نیستند. زیرا سران صهیونیست بیش از آنکه دیندار باشند از ابزار دین برای پیشبرد اهداف خود سوء استفاده می‌کنند. از همین رو ما شاهد پدیده فساد اخلاقی در سطوح متفاوت سیاسی، اجتماعی و نظامی هستیم.


نوشته شده در چهارشنبه 89/8/12ساعت 10:13 صبح توسط احمد نظرات ( ) | |


:قالبساز: :بهاربیست:








تصاویر مذهبی;

Google

در این وبلاگ
در کل اینترنت
کد جستجوگر گوگل

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس